statystyki

Jak rozliczać akcje promocyjne dla kontrahentów i klientów

autor: Magdalena Majkowska14.05.2013, 07:10; Aktualizacja: 14.05.2013, 08:06
Podatki

Podatkiźródło: ShutterStock

Darmowe przekazywanie towarów nie jest obojętne podatkowo. Sprzedawca musi czasami pełnić funkcję płatnika PIT, może być także zobowiązany do odprowadzenia VAT.

Sprzedawca sprzętu RTV i AGD organizuje akcję „Prezent za punkty”. W jej ramach klienci, którzy robiąc zakupy, zbiorą określoną liczbę punktów, będą otrzymywać sprzęt wybrany z przygotowanego wcześniej katalogu. Czy podatnik powinien uznać, że organizuje sprzedaż premiową?


Pozostało 95% tekstu

Prenumerata wydania cyfrowego

Dziennika Gazety Prawnej
7,90 zł
cena za dwa dostępy
na pierwszy miesiąc,
kolejny miesiąc tylko 79 zł
Oferta autoodnawialna
KUPUJĘ

Pojedyncze wydanie cyfrowe

Dziennika Gazety Prawnej
4,92 zł
Płać:
KUPUJĘ
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Polecane

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Polecane