"Znany i popularny doradca ma więcej klientów"

autor: Łukasz Zalewski12.02.2009, 03:00; Aktualizacja: 22.08.2011, 11:45

III RANKING FIRM I DORADCÓW PODATKOWYCH - Rozmowa z Pawłem Kozyrą, menedżerem w dziale PR-u finansowego Ciszewski Public Relations - Systematyczne działania komunikacyjne, zwłaszcza w czasach kryzysu mogą pomóc firmie doradztwa podatkowego w utrzymaniu pozycji na rynku. W kontaktach z mediami ważna jest szybkość reakcji i gotowość do przygotowania materiału prasowego lub odpowiedzi na pytanie dziennikarza.

wróć do artykułu

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło:GP
Polub Gazetaprawna.pl

Polecane

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Polecane