statystyki

Bloger może zaliczyć do kosztów niemal wszystko? Niekoniecznie

autor: Agnieszka Pokojska16.08.2016, 07:14; Aktualizacja: 16.08.2016, 10:35
Nie pomogły tłumaczenia autora bloga, że zamieszczane przez niego teksty mają przyciągać czytelników, a przez to i reklamodawców, co docelowo będzie służyć osiąganiu przychodów.

Nie pomogły tłumaczenia autora bloga, że zamieszczane przez niego teksty mają przyciągać czytelników, a przez to i reklamodawców, co docelowo będzie służyć osiąganiu przychodów.źródło: ShutterStock

Jakie wydatki może odliczyć podatnik, który umieszcza swoje artykuły na stronie www, a przy tym zarabia na reklamach? Nie ma co do tego pewności, bo interpretacje są sprzeczne.

Apetyt blogerów rozbudził ponad pół roku temu dyrektor Izby Skarbowej Warszawie w interpretacji z października 2015 r. (nr IPPB1/4511-1035/15-2/AM).

Polecany produkt: Zamknięcie roku 2015

Chodziło o autorkę strony lajfstajlowej, która chciała się dzielić z czytelnikami swoimi przemyśleniami o modzie, podróżach, w kontekście tematyki kulinarnej, gadżetów elektronicznych, motoryzacji i sportów. Na blogu miały być zamieszczane recenzje filmów, spektakli teatralnych, koncertów muzycznych, recenzje restauracji, gabinetów kosmetycznych, relacje z wyjazdów turystycznych, testy kosmetyków, życiowe porady autorki.


Pozostało 86% tekstu

Prenumerata wydania cyfrowego

Dziennika Gazety Prawnej
7,90 zł
cena za dwa dostępy
na pierwszy miesiąc,
kolejny miesiąc tylko 79 zł
Oferta autoodnawialna
KUPUJĘ

Pojedyncze wydanie cyfrowe

Dziennika Gazety Prawnej
4,92 zł
Płać:
KUPUJĘ
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Polecane

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Polecane