statystyki

Organizacja konkursu i wydanie nagród to dwie różne podstawy opodatkowania

autor: Katarzyna Bajak07.11.2014, 07:25; Aktualizacja: 07.11.2014, 23:22
prezent nagroda

Sprawa dotyczyła spółki, która zamierzała się zająć zorganizowaniem radiowych konkursów i loterii.źródło: ShutterStock

Przekazywanie wygranych nie jest elementem kompleksowej usługi marketingowej. Jest dostawą, która podlega odrębnemu opodatkowaniu – orzekł NSA.

Sprawa dotyczyła spółki, która zamierzała się zająć zorganizowaniem radiowych konkursów i loterii. Ich formalnym organizatorem miała być rozgłośnia, natomiast spółka miała przejąć obowiązki organizacyjno-logistyczne oraz związane z promocją.


Pozostało jeszcze 84% treści

Czytaj wszystkie artykuły na gazetaprawna.pl oraz w e-wydaniu DGP
Zapłać 97,90 zł Kup abonamentna miesiąc
Mam kod promocyjny
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Polecane

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Polecane