statystyki

Bloger może zaliczyć do kosztów niemal wszystko? Niekoniecznie

autor: Agnieszka Pokojska16.08.2016, 07:14; Aktualizacja: 16.08.2016, 10:35
Nie pomogły tłumaczenia autora bloga, że zamieszczane przez niego teksty mają przyciągać czytelników, a przez to i reklamodawców, co docelowo będzie służyć osiąganiu przychodów.

Nie pomogły tłumaczenia autora bloga, że zamieszczane przez niego teksty mają przyciągać czytelników, a przez to i reklamodawców, co docelowo będzie służyć osiąganiu przychodów.źródło: ShutterStock

Jakie wydatki może odliczyć podatnik, który umieszcza swoje artykuły na stronie www, a przy tym zarabia na reklamach? Nie ma co do tego pewności, bo interpretacje są sprzeczne.

Apetyt blogerów rozbudził ponad pół roku temu dyrektor Izby Skarbowej Warszawie w interpretacji z października 2015 r. (nr IPPB1/4511-1035/15-2/AM).

Polecany produkt: Zamknięcie roku 2015

Chodziło o autorkę strony lajfstajlowej, która chciała się dzielić z czytelnikami swoimi przemyśleniami o modzie, podróżach, w kontekście tematyki kulinarnej, gadżetów elektronicznych, motoryzacji i sportów. Na blogu miały być zamieszczane recenzje filmów, spektakli teatralnych, koncertów muzycznych, recenzje restauracji, gabinetów kosmetycznych, relacje z wyjazdów turystycznych, testy kosmetyków, życiowe porady autorki.


Pozostało jeszcze 86% treści

Czytaj wszystkie artykuły na gazetaprawna.pl oraz w e-wydaniu DGP
Zapłać 97,90 zł Kup abonamentna miesiąc
Mam kod promocyjny
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Polecane

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Polecane