statystyki

Brak zapłaty nie oznacza kradzieży

autor: Patrycja Dudek30.03.2016, 17:00
podatki

Dostawca nie może po 90 dniach skorygować podstawy opodatkowania VAT, jeśli klient nie płaci za towar, ale też go nie zwraca źródło: ShutterStock

Dostawca nie może po 90 dniach skorygować podstawy opodatkowania VAT, jeśli klient nie płaci za towar, ale też go nie zwraca – orzekł WSA w Warszawie.

reklama


reklama


Sprawa dotyczyła firmy zajmującej się sprzedażą wysyłkową monet kolekcjonerskich. We wniosku o interpretację firma wyjaśniła, że tylko ci klienci, którzy kupują u niej po raz pierwszy, muszą przedpłacać zamawiane monety. Kto jest już zarejestrowany, zyskuje status zaufanego klienta i ma odroczony termin płatności.


Pozostało jeszcze 80% treści

PROMOCJA
Czytaj wszystkie artykuły
Miesiąc już od 33,00 złZamów abonament

Przeczytaj artykuł
Koszt SMS-a 2,46 złZapłać sms-emMasz już kod?
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Zapoznaj się z regulaminem i kup licencję

Polecane

reklama

  • StAAbrA(2016-03-30 23:34) Odpowiedz 00

    No , Zabużanie też nie mogą oskarżać rządu o kradzież - on , ten rząd , ksywka mafia państwowa , im PO prostu nie zapłacił . Aha , nie zapłacił do spółki z łańcuchowymi przebierańcami . I przy okazji , ta spółka , pozbawiła Zabużan części praw publicznych - żeby ich się lepiej okradało , pardon , żeby się im lepiej nie płaciło .

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Prawo na co dzień

Polecane

reklama