statystyki

Brak zapłaty nie oznacza kradzieży

autor: Patrycja Dudek30.03.2016, 17:00
podatki

Dostawca nie może po 90 dniach skorygować podstawy opodatkowania VAT, jeśli klient nie płaci za towar, ale też go nie zwracaźródło: ShutterStock

Dostawca nie może po 90 dniach skorygować podstawy opodatkowania VAT, jeśli klient nie płaci za towar, ale też go nie zwraca – orzekł WSA w Warszawie.

Sprawa dotyczyła firmy zajmującej się sprzedażą wysyłkową monet kolekcjonerskich. We wniosku o interpretację firma wyjaśniła, że tylko ci klienci, którzy kupują u niej po raz pierwszy, muszą przedpłacać zamawiane monety. Kto jest już zarejestrowany, zyskuje status zaufanego klienta i ma odroczony termin płatności.


Pozostało 80% tekstu

Prenumerata wydania cyfrowego

Dziennika Gazety Prawnej
9,80 zł
cena za dwa dostępy
na pierwszy miesiąc,
kolejny miesiąc tylko 79 zł
Oferta autoodnawialna
KUPUJĘ

Pojedyncze wydanie cyfrowe

Dziennika Gazety Prawnej
4,92 zł
Płać:
KUPUJĘ
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Polecane

Reklama

Komentarze (1)

  • StAAbrA(2016-03-30 23:34) Zgłoś naruszenie 00

    No , Zabużanie też nie mogą oskarżać rządu o kradzież - on , ten rząd , ksywka mafia państwowa , im PO prostu nie zapłacił . Aha , nie zapłacił do spółki z łańcuchowymi przebierańcami . I przy okazji , ta spółka , pozbawiła Zabużan części praw publicznych - żeby ich się lepiej okradało , pardon , żeby się im lepiej nie płaciło .

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Polecane