Osoba, która wbrew zakazom będzie reklamować gry cylindryczne, w kości, w karty albo zakłady wzajemne, może być ukarana grzywną. Na odpowiedzialność karną skarbową naraża się również każdy, kto zleca taką reklamę lub czerpie z niej korzyści.
Zgodnie z ustawą o grach hazardowych zabronione jest publiczne rozpowszechnianie znaków towarowych lub symboli graficznych i innych oznaczeń związanych z grami i zakładami hazardowymi. Nie wolno także propagować nazw i symboli graficznych firm związanych z hazardem.
– Za reklamę hazardu może być też ukarana osoba, która informuje innych o miejscach, w których urządzane są gry – mówi Monika Woźniak-Lewandowska, rzecznik Izby Celnej w Szczecinie.
Jedynie firmy, które uzyskały pozwolenie na tego rodzaju działalność, mogą umieszczać reklamy, ale tylko w miejscach legalnego organizowania gier. Przedsiębiorstwo może więc umieścić swoją nazwę i logo na budynku, w którym znajduje się kasyno lub punkt przyjmowania zakładów. Firmy hazardowe mogą też umieszczać informacje o urządzanych grach na swoich stronach internetowych, pod warunkiem że witryny te zostaną określone w zezwoleniu na prowadzenie działalności hazardowej.