Osoby prowadzące strony internetowe często decydują się na zamieszczanie reklam na swoich witrynach. Poprzez zawarcie umowy z odpowiednim operatorem na stronie mogą pojawić się albo linki sponsorowane odsyłające do innych stron reklamodawców, albo tzw. reklama kontekstowa, która automatycznie dopasowuje się do treści strony i generuje linki odsyłające do strony reklamodawców. W polskiej sieci internetowej najpopularniejszymi programami reklamy kontekstowej są Google AdWords i Google AdSense. Programy reklamowe prowadzą również operatorzy największych polskich portali oraz domy mediowe.

To jest tylko część artykułu. W pełnej wersji dowiesz się więcej na temat:

Powstania dochodu

Przychodów z działalności

Rozliczenia przychodów

Działalności osobistej

W pełnej wersji poznasz odpowiedzi na powyższe pytania. To jest tylko część artykułu, zobacz pełną treść w e-wydaniu Dziennika Gazety Prawnej: Jak rozliczyć zyski z linków WWW.