statystyki

Przekazanie nagród to już nie marketing

autor: Patrycja Dudek17.12.2014, 17:00
nagroda prezent

Nagrodaźródło: ShutterStock

Wydanie auta nie jest elementem kompleksowej usługi promocyjnej, tylko odrębnie opodatkowaną dostawą towarów – orzekł Naczelny Sąd Administracyjny.

To kolejny wyrok wskazujący, że nie można – z jednej strony – zgadzać się na wyłączenia konsumpcji z opodatkowania, a z drugiej – na odliczanie związanego z nią podatku.


Pozostało 87% tekstu

Prenumerata wydania cyfrowego

Dziennika Gazety Prawnej
9,80 zł
cena za dwa dostępy
na pierwszy miesiąc,
kolejny miesiąc tylko 79 zł
Oferta autoodnawialna
KUPUJĘ

Pojedyncze wydanie cyfrowe

Dziennika Gazety Prawnej
4,92 zł
Płać:
KUPUJĘ
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Polecane

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Polecane