statystyki

Mniej telefonów do fiskusa

autor: Agnieszka Pokojska06.03.2018, 07:16; Aktualizacja: 06.03.2018, 07:38
Call center

Dodatkowo podatnicy od 26 października 2017 r. mieli też do dyspozycji nową specjalizację infolinii: JPK_VAT. Do końca grudnia u.br. KIS udzieliła w tym zakresie 14,5 tys. odpowiedzi.źródło: ShutterStock

W ubiegłym roku podatnicy o 15 proc. rzadziej niż rok wcześniej rozmawiali z urzędnikami Krajowej Informacji Skarbowej. Za to coraz chętniej pytają fiskusa o zdanie za pośrednictwem innych kanałów komunikacji niż telefoniczny.

Wynika to z raportu o efektach działalności Krajowej Informacji Skarbowej (KIS) w 2017 r. KIS funkcjonuje od 1 marca 2017 r., wcześniej jej zadania wykonywała Krajowa Informacja Podatkowa.

Odebrane połączenia telefoniczne

Odebrane połączenia telefoniczne

źródło: Dziennik Gazeta Prawna


Pozostało jeszcze 46% treści

Czytaj wszystkie artykuły na gazetaprawna.pl oraz w e-wydaniu DGP
Zapłać 97,90 zł Kup abonamentna miesiąc
Mam kod promocyjny
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Polecane

Reklama

Komentarze (6)

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Polecane