statystyki

Mniej telefonów do fiskusa

autor: Agnieszka Pokojska06.03.2018, 07:16; Aktualizacja: 06.03.2018, 07:38
Call center

Dodatkowo podatnicy od 26 października 2017 r. mieli też do dyspozycji nową specjalizację infolinii: JPK_VAT. Do końca grudnia u.br. KIS udzieliła w tym zakresie 14,5 tys. odpowiedzi.źródło: ShutterStock

W ubiegłym roku podatnicy o 15 proc. rzadziej niż rok wcześniej rozmawiali z urzędnikami Krajowej Informacji Skarbowej. Za to coraz chętniej pytają fiskusa o zdanie za pośrednictwem innych kanałów komunikacji niż telefoniczny.

Wynika to z raportu o efektach działalności Krajowej Informacji Skarbowej (KIS) w 2017 r. KIS funkcjonuje od 1 marca 2017 r., wcześniej jej zadania wykonywała Krajowa Informacja Podatkowa.

Odebrane połączenia telefoniczne

Odebrane połączenia telefoniczne

źródło: Dziennik Gazeta Prawna


Pozostało 46% tekstu

Prenumerata wydania cyfrowego

Dziennika Gazety Prawnej
9,80 zł
cena za dwa dostępy
na pierwszy miesiąc,
kolejny miesiąc tylko 79 zł
Oferta autoodnawialna
KUPUJĘ

Pojedyncze wydanie cyfrowe

Dziennika Gazety Prawnej
4,92 zł
Płać:
KUPUJĘ
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Polecane

Reklama

Komentarze (6)

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Polecane