statystyki

Najczęstsze błędy popełniane w księgowości: Jak przeprowadzić inwentaryzację

autor: Agnieszka Pokojska03.10.2016, 09:10; Aktualizacja: 03.10.2016, 09:12
dokumenty

KSR wskazuje w nim np., że ujawnione szkody należy rozliczyć jak niedobory.źródło: ShutterStock

Podmioty już mogły rozpocząć weryfikację aktywów i pasywów. Czynności muszą zakończyć do 15 stycznia. W tym roku mogą skorzystać z nowej instrukcji.

Reklama


Rozpoczynamy cykl o najczęstszych błędach popełnianych w księgowości. Dziś eksperci pokazują błędy, z jakimi spotkali się w praktyce w podmiotach, które przeprowadzały inwentaryzację. Przykładowo dotyczy to sytuacji, gdy firmy chcą sobie ułatwić pracę, drukując stan magazynowy.


Pozostało jeszcze 95% treści

Czytaj wszystkie artykuły
Miesiąc 97,90 zł
Zamów abonament

Mam kod promocyjny
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Polecane

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Polecane

Reklama