statystyki

Najczęstsze błędy popełniane w księgowości: Jak przeprowadzić inwentaryzację

autor: Agnieszka Pokojska03.10.2016, 09:10; Aktualizacja: 03.10.2016, 09:12
dokumenty

KSR wskazuje w nim np., że ujawnione szkody należy rozliczyć jak niedobory.źródło: ShutterStock

Podmioty już mogły rozpocząć weryfikację aktywów i pasywów. Czynności muszą zakończyć do 15 stycznia. W tym roku mogą skorzystać z nowej instrukcji.

Rozpoczynamy cykl o najczęstszych błędach popełnianych w księgowości. Dziś eksperci pokazują błędy, z jakimi spotkali się w praktyce w podmiotach, które przeprowadzały inwentaryzację. Przykładowo dotyczy to sytuacji, gdy firmy chcą sobie ułatwić pracę, drukując stan magazynowy.


Pozostało 95% tekstu

Prenumerata wydania cyfrowego

Dziennika Gazety Prawnej
9,80 zł
cena za dwa dostępy
na pierwszy miesiąc,
kolejny miesiąc tylko 79 zł
Oferta autoodnawialna
KUPUJĘ

Pojedyncze wydanie cyfrowe

Dziennika Gazety Prawnej
4,92 zł
Płać:
KUPUJĘ
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Polecane

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Polecane