statystyki

Jak ująć wycenę telefonów komórkowych przeznaczonych do odsprzedaży pracownikom

autor: Elżbieta Gaździk09.03.2015, 09:44; Aktualizacja: 09.03.2015, 09:53
Elżbieta Gaździk główna księgowa samorządowej jednostki budżetowej

Elżbieta Gaździk główna księgowa samorządowej jednostki budżetowejźródło: Dziennik Gazeta Prawna

Jednostka budżetowa w 2012 r. w ramach zawartej umowy na usługi telekomunikacyjne zakupiła telefony komórkowe. Z uwagi na to, że wkrótce upływa termin obowiązywania tej umowy, jednostka w 2015 r. zawrze nową umowę. Ma ona także przewidywać zakup telefonów komórkowych. Dlatego kierownik jednostki podjął decyzję o odsprzedaży służbowych telefonów komórkowych zakupionych w 2012 r. pracownikom, uznając je za nieprzydatne dla jednostki. Powstała jednak wątpliwość, po jakiej cenie w 2015 r. Telefony te w 2012 r. zostały zakupione po cenie 1,23 zł brutto. Jednostka odliczyła VAT przy zakupie telefonów. Jak dokonać wyceny zbędnych (używanych) telefonów komórkowych i jak ich sprzedaż ująć w księgach rachunkowych?

Reklama



Pozostało jeszcze 58% treści

Czytaj wszystkie artykuły
Miesiąc 97,90 zł
Zamów abonament

Mam kod promocyjny
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Więcej na ten temat

Reklama


Artykuły powiązane

Polecane

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Polecane

Reklama