statystyki

Jak rozliczać akcje promocyjne dla kontrahentów i klientów

autor: Magdalena Majkowska14.05.2013, 07:10; Aktualizacja: 14.05.2013, 08:06
Podatki

Podatkiźródło: ShutterStock

Darmowe przekazywanie towarów nie jest obojętne podatkowo. Sprzedawca musi czasami pełnić funkcję płatnika PIT, może być także zobowiązany do odprowadzenia VAT.

Sprzedawca sprzętu RTV i AGD organizuje akcję „Prezent za punkty”. W jej ramach klienci, którzy robiąc zakupy, zbiorą określoną liczbę punktów, będą otrzymywać sprzęt wybrany z przygotowanego wcześniej katalogu. Czy podatnik powinien uznać, że organizuje sprzedaż premiową?


Pozostało jeszcze 95% treści

Czytaj wszystkie artykuły
Miesiąc 97,90 zł
Zamów abonament

Mam kod promocyjny
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Polecane

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Polecane