statystyki

Sprzedaż premiowa dla przedsiębiorcy bez ryczałtu

autor: Mariusz Szulc14.09.2015, 07:54; Aktualizacja: 14.09.2015, 10:25

Kto przekazuje innym firmom nagrody za zakup o określonej wartości, nie potrąca z tego tytułu podatku – wyjaśnił dyrektor katowickiej izby.

Inne stanowisko zajął Naczelny Sąd Administracyjny w wyrokach z 20 stycznia 2015 r. (sygn. akt II FSK 232/13, II FSK 202/13). Sąd orzekł, że nie ma znaczenia to, czy nagrodę w konkursie otrzyma osoba fizyczna, czy przedsiębiorca. W obu wypadkach organizator konkursu musi potrącić zryczałtowany PIT według stawki 10 proc. – uznał NSA.


Pozostało 78% tekstu

Prenumerata wydania cyfrowego

Dziennika Gazety Prawnej
9,80 zł
cena za dwa dostępy
na pierwszy miesiąc,
kolejny miesiąc tylko 79 zł
Oferta autoodnawialna
KUPUJĘ

Pojedyncze wydanie cyfrowe

Dziennika Gazety Prawnej
4,92 zł
Płać:
KUPUJĘ
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Polecane

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Polecane