Zapraszamy na praktyczne webinarium „Wierzytelności w rozliczeniach podatkowych wierzyciela i dłużnika” z gwarantowanym imiennym certyfikatem, które odbędzie się 18 listopada 2022 roku. Polecamy!
Zapowiedź spowolnienia gospodarczego, a nawet recesji to sygnał, że za chwilę wystąpią problemy z regulowaniem zobowiązań. Nieterminowa zapłata to często początek łańcucha zaległości. Skutkuje to tym, że niejednokrotnie wierzyciel sam jest dłużnikiem. Warto na to się przygotować nie tylko poprzez odświeżenie procesów windykacyjnych, ale również procedur rozliczania. Zarówno będąc w pozycji wierzyciela, jak i dłużnika należy zadbać o to, aby rozliczenia podatkowe, nawet jeżeli nie pomogą w windykacji, pozwoliły zoptymalizować obciążenia fiskalne i usprawnić rozliczenia podatkowe.
W programie webinarium:
- Ulga na złe długi w podatkach dochodowych ze szczególnym uwzględnieniem zasad związanych z epidemią
- Ulga na złe długi w VAT – regulacje podatkowe z uwzględnieniem wyroku TSUE
- Czy ulga na złe długi może być narzędziem windykacyjnym?
- Rozliczenie sprzedaży wierzytelności własnych w przychodach i kosztach wg wykładni MF
- Czy sprzedaż wierzytelności może wpływać na podatek minimalny?
- Umorzenia, odnowienia a skutki podatkowe
- Należności w kosztach podatkowych – czy można zaliczyć kwotę brutto?
- Odpisy aktualizujące w kosztach – kiedy lepiej nie stosować?
- Czy podatki mogą być argumentem w negocjacjach windykacyjnych?
- Odpowiedzi na pytania uczestników webinarium
Niezbędne informacje:
Praktyczne webinarium INFORAKADEMII
„Wierzytelności w rozliczeniach podatkowych wierzyciela i dłużnika” + certyfikat gwarantowany
Termin: 18 listopada 2022, godz. 10:00-11:00
Ostatnie 10 minut naszego spotkania przeznaczymy na Państwa pytania.
Prowadzący: Radosław Kowalski
Prawnik, doradca podatkowy, właściciel kancelarii doradztwa podatkowego, wcześniej kierownik działu windykacji w jednej z największych firm teleinformatycznych. Specjalizuje się w zagadnieniach podatkowych. Autor licznych publikacji, doświadczony wykładowca i szkoleniowiec.
Korzyści dla uczestników webinarium:
- Osoby uczestniczące w webinarium mają możliwość zadawania pytań Ekspertowi.
- Materiał szkoleniowy będzie można pobrać w trakcie trwania webinarium.
- Dzień po webinarium uczestnicy webinarium otrzymają retransmisję szkolenia. Retransmisja dostępna będzie przez 365 dni.
- Każdy z uczestników otrzyma imienny certyfikaty oraz materiały szkoleniowe przygotowane przez Eksperta.
- Możliwość sprawdzenia ustawień komputera przed transmisją webinarium. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >>
Retransmisje webinariów INFORAKADEMII wzbogacą zasoby Platformy INFORAKADEMIA. Dlatego jeśli zaplanowany termin webinarium nie odpowiada Tobie, polecamy zakup abonamentu Platformy INFORAKADEMIA. Znajdziesz na niej nie tylko retransmisję tego webinarium, ale również 400 wideoszkoleń oraz 1000 wideoporad z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń, podatków dochodowych, VAT i sektora publicznego. Wśród ostatnio dodanych szkoleń są m.in.: Polski Ład – zmiany w ryczałcie, Polski Ład – zmiany w zakresie VAT, Polski Ład – czy i jak przekształcić działalność w spółkę, Zmiany w ubezpieczeniach i zasiłkach od 2022, Podatkowe problemy biur rachunkowych, Podatkowe aspekty ze spłacaniem kredytów i pożyczek, Potrącenia komornicze, Pakiet VAT w e-commerce, Import usług, WNT po wyroku TSUE oraz Procedura przeciwdziałania praniu pieniędzy (AML). Sprawdź opcje zakupu abonamentu Platformy INFORAKADEMIA >>
Szczegóły organizacyjne webinarium:
Webinarium odbędzie się 18 listopada 2022 r. o godz. 10.00 i zakończy się o godz. 11.00. Będzie złożone z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Webinarium przeznaczone jest do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie.
Osoby, które zakupią webinarium, dzień przed szkoleniem otrzymają w osobnym mailu link, pod którym odbędzie się webinarium. Ponowne przypomnienie przyjdzie na ok. 30 min. przed startem transmisji.
W trakcie trwania webinarium jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z tematem webinarium i nie wymagają, konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia rejestrów. Podczas sesji pytań Ekspert odpowie na jak największą ich ilość.
Minimalne wymagania sprzętowe:
Procesor 1.4GHz Intel® Pentium® 4 i wyżej. Pamięć operacyjna RAM 512MB (1GB zalecane) dla Windows 7 lub Windows 8. System Operacyjny WIN98, WIN2000, WIN XP, WIN XP PRO i inne systemy operacyjne. Microsoft Internet Explorer 8 lub nowszy; Windows Edge browser; Mozilla Firefox; Google Chrome. Adobe® Flash® Player 13.0+ Video PC: karta graficzna min. 8 MB pamięci. Dźwięk PC: karta dźwiękowa. Łącze Internetowe 512Kbps (zalecane połączenie przewodowe).
Sprawdź ustawienia swojego komputera przed transmisją webinarium.Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >>
Organizator webinarium: INFORAKADEMIA
Partnerzy webinarium: INFORLEX, Dziennik Gazeta Prawna, Monitor Księgowego, Biuletyn VAT, Poradnik Gazety Prawnej, www.infor.pl
Szkolenie zgodne z Systemem Zarządzania Jakością spełniającym normę PN-EN ISO 9001:2015-10
Firma zrzeszona w Polskiej Izbie Firm Szkoleniowych
Certyfikat 23/03/2021