statystyki

Nie każde biuro rachunkowe musi wykupić polisę OC

autor: Agnieszka Pokojska11.08.2014, 07:50; Aktualizacja: 11.08.2014, 08:21
Przy prowadzeniu ksiąg rachunkowych na zlecenie trzeba mieć polisę OC

Przy prowadzeniu ksiąg rachunkowych na zlecenie trzeba mieć polisę OCźródło: ShutterStock

Nie trzeba mieć już żadnych uprawnień na prowadzenie podatkowych ksiąg przychodów i rozchodów oraz ksiąg rachunkowych. Tylko te ostatnie wymagają ubezpieczenia

Dotychczas były to czynności zarezerwowane dla doradców podatkowych, biegłych rewidentów, osób z certyfikatem księgowego, a także biur rachunkowych ich zatrudniających. Zmieniło się to od niedzieli, odkąd obowiązują przepisy deregulacyjne.


Pozostało 91% tekstu

Prenumerata wydania cyfrowego

Dziennika Gazety Prawnej
7,90 zł
cena za dwa dostępy
na pierwszy miesiąc,
kolejny miesiąc tylko 79 zł
Oferta autoodnawialna
KUPUJĘ

Pojedyncze wydanie cyfrowe

Dziennika Gazety Prawnej
4,92 zł
Płać:
KUPUJĘ
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Polecane

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Polecane