Gdy akcja marketingowa jest grą, firmie grozi grzywna

autor: Krzysztof Tomaszewski14.10.2013, 09:07; Aktualizacja: 14.10.2013, 09:15

Przepisy przewidują karę pieniężną zarówno dla organizatora, jak i dla zwycięzcy nielegalnej loterii - mówi Weronika Achramowicz, radca prawnym, kancelaria Baker & McKenzie.

wróć do artykułu

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło:Dziennik Gazeta Prawna
Polub Gazetaprawna.pl

Polecane

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Polecane