statystyki

Koronawirus. Biura rachunkowe wolą kontakty e-mailem lub telefonicznie

autor: Mariusz Szulc, Patrycja Dudek, Agnieszka Pokojska17.03.2020, 07:25; Aktualizacja: 17.03.2020, 07:26
Niektóre biura rachunkowe w rozmowie z DGP przyznają, że nawet jeżeli wpuszczają klientów, to starają się jak najbardziej ograniczyć bezpośredni kontakt. Inne zamknęły drzwi już w ubiegłym tygodniu i kontaktują się wyłącznie zdalnie

Niektóre biura rachunkowe w rozmowie z DGP przyznają, że nawet jeżeli wpuszczają klientów, to starają się jak najbardziej ograniczyć bezpośredni kontakt. Inne zamknęły drzwi już w ubiegłym tygodniu i kontaktują się wyłącznie zdalnieźródło: ShutterStock

Nie wszystkie firmy świadczące usługi księgowe przystosowały się bez problemów do przymusowej kwarantanny. Większość poprosiła pracowników o pracę z domu i kontaktuje się zarówno z klientami, jak i z urzędami e-mailem lub telefonicznie. Część ma jednak problemy kadrowe, bo łączenie pracy z opieką nad małymi dziećmi jest niemożliwe.

Niektóre biura rachunkowe w rozmowie z DGP przyznają, że nawet jeżeli wpuszczają klientów, to starają się jak najbardziej ograniczyć bezpośredni kontakt. Inne zamknęły drzwi już w ubiegłym tygodniu i kontaktują się wyłącznie zdalnie. Dokumenty w formie papierowej można dostarczyć tylko za pośrednictwem kuriera lub wkładając je do pudła przed wejściem.


Pozostało jeszcze 74% treści

2 dostępy do wydania cyfrowego DGP w cenie
9,80 zł Za pierwszy miesiąc.
Oferta autoodnawialna
PRENUMERATA 2020
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Polecane

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Polecane