statystyki

Nie każde biuro rachunkowe musi wykupić polisę OC

autor: Agnieszka Pokojska11.08.2014, 07:50; Aktualizacja: 11.08.2014, 08:21
Przy prowadzeniu ksiąg rachunkowych na zlecenie trzeba mieć polisę OC

Przy prowadzeniu ksiąg rachunkowych na zlecenie trzeba mieć polisę OCźródło: ShutterStock

Nie trzeba mieć już żadnych uprawnień na prowadzenie podatkowych ksiąg przychodów i rozchodów oraz ksiąg rachunkowych. Tylko te ostatnie wymagają ubezpieczenia

Reklama


Dotychczas były to czynności zarezerwowane dla doradców podatkowych, biegłych rewidentów, osób z certyfikatem księgowego, a także biur rachunkowych ich zatrudniających. Zmieniło się to od niedzieli, odkąd obowiązują przepisy deregulacyjne.


Pozostało jeszcze 91% treści

Czytaj wszystkie artykuły
Miesiąc 97,90 zł
Zamów abonament

Mam kod promocyjny
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Więcej na ten temat

Reklama


Artykuły powiązane

Polecane

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Polecane

Reklama