statystyki

Ulgi na zachętę mogą sporo kosztować

autor: Agnieszka Żydziak12.10.2015, 09:56; Aktualizacja: 12.10.2015, 13:24

Podmioty wynajmujące nieruchomości komercyjne często proponują spore obniżki, by skłonić ewentualnych kontrahentów do podpisania umowy. Trzeba jednak uważać na skutki podatkowe tych preferencji

W celu nakłonienia potencjalnych klientów do zawarcia umowy najmu wynajmujący stosują zachęty, które mają uatrakcyjnić lokal i pomóc najemcy dokonać wyboru. Przy długoterminowym najmie wielkopowierzchniowego lokalu inwestycja powinna się zwrócić niezależnie od formy przewidzianego dla najemcy upustu. Najemca również kalkuluje opłacalność zawarcia danej umowy. Jednak zwykle nie analizuje ich implikacji podatkowych, a niektóre z nich mogą nieść za sobą ryzyko podatkowe.


Pozostało 94% tekstu

Prenumerata wydania cyfrowego

Dziennika Gazety Prawnej
9,80 zł
cena za dwa dostępy
na pierwszy miesiąc,
kolejny miesiąc tylko 79 zł
Oferta autoodnawialna
KUPUJĘ

Pojedyncze wydanie cyfrowe

Dziennika Gazety Prawnej
4,92 zł
Płać:
KUPUJĘ
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Polecane

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Polecane