Na 5631 osób kontaktujących się z celnikami e-mailowo na specjalny adres lub dzwoniących pod specjalny numer interwencyjny 1950 donosiło o nieprawidłowościach, czyli postępowało zgodnie z oczekiwaniami. Reszta dzwoniła po informację.
Z danych, jakie uzyskaliśmy z Ministerstwa Finansów, wynika, że od 1 grudnia 2010 r., kiedy uruchomiony został Krajowy Telefon Interwencyjny, do 30 czerwca 2013 r. celnicy odebrali 5424 połączeń. Natomiast na skrzynkę poczty elektronicznej „Powiadom – Cło” (ruszyła na początku września 2012 r.) dotarło do końca I półrocza 2013 r. 207 e-maili.
Informacje o naruszeniach przepisów celnych i podatkowych dotyczyły przemytu i handlu papierosami, alkoholem, paliwem, urządzania gier na nielegalnych automatach, a także utrudnień w ruchu granicznym.
Pozostało
66%
treści
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję
Powiązane
Reklama