Chcesz promować swoją firmę? Uważaj, możesz mieć problemy z urzędem skarbowym

20.03.2013, 15:03; Aktualizacja: 20.03.2013, 15:06
Podatki

Podatkiźródło: ShutterStock

Firmy planujące lub realizujące działania promocyjne powinny uważniej przyglądać się wydatkom przeznaczanym na ten cel. Koszty bannerów reklamowych, flag czy wydruku zaproszeń mogą zostać uznane przez fiskusa jako działania reprezentacyjne, a nie marketingowe. To z kolei ma negatywne konsekwencje administracyjne, a przede wszystkim finansowe. Ostateczna interpretacja zależy od urzędów skarbowych i nie zawsze jest korzystna dla przedsiębiorców.

wróć do artykułu

Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło:Informacja prasowa
Polub Gazetaprawna.pl

Polecane

Reklama

Komentarze (3)

  • Milecki(2017-07-14 09:46) Zgłoś naruszenie 00

    Jak dla mnie świetnie z promocją i w kraju i za granicą radzą sobie agencje reklamowe. Miałem przyjemność współpracować z dwoma i jedną tylko mogę polecić. Nakatomi w Gdańsku. Oni doskonale wiedzą co robić, a ich działania mają efekt w rzeczywistości. Faktycznie kiedy oni zajmowali się moją promocją miałem o wiele więcej klientów niż wcześniej. Ludzie dzwonili i pytali o ofertę. Zlecając promocje agencjom marketingowym nie ma też problemu w rozliczaniu ;)

    Odpowiedz
  • Wojciech(2014-03-25 14:02) Zgłoś naruszenie 00

    Najlepiej inwestować w internetowa promocje firmy. Jest ona obecnie najbardziej efektywna i nie ogranicza się tylko do terytorium Polski. Promowanie firmy za granicą powinno być poprzedzone stworzeniem dobrej strony internetowej w języku odbiorcy. Koszt strony internetowej można sobie śmiało odpisać od podatku.

    Odpowiedz
  • Ja(2013-03-20 15:24) Zgłoś naruszenie 00

    Kto jest autorem tego "dzieła", które wprowadza w błąd ?

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Polecane