Urzędowe potwierdzenie odbioru wysłania e-PIT trzeba przechowywać ponad 5 lat

autor: Ewa Matyszewska23.05.2011, 03:00

Urzędowe potwierdzenie odbioru wysłania PIT przez internet należy przechowywać do momentu przedawnienia zobowiązania podatkowego, czyli prawie 6 lat.

wróć do artykułu

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło:Dziennik Gazeta Prawna
Polub Gazetaprawna.pl

Polecane

Reklama

Komentarze (1)

  • T.(2012-11-28 15:49) Zgłoś naruszenie 00

    Takie potwierdzenie w praktyce jak przyjdzie co do czego to i tak ma zerowa wartość.Jedynie Ministerstwo Finansów na wiedzę i prawo ocenić czy ono jest ważne czy jedynie jest bezwartościowym plikiem danych lub bezwartościowym świstkiem papieru jak się okazało w moim przypadku. Z potwierdzeniem będącym pieczątką na kopii zeznania jest zupełnie inaczej,zwykły człowiek widzi i ma konkretny dowód złożenia zeznania. Nigdy więcej nie złożę elektronicznie zeznania podatkowego PIT ,zysk wygody zupełnie nieadekwatny do ryzyka problemów.

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Polecane