Czy o stosowaniu e-druków informować urząd skarbowy

Podatnik chce wysyłać deklaracje podatkowe CIT drogą elektroniczną. Czy musi o tym zawiadomić urząd skarbowy?

Czy deklaracje firmowe wysyła się przez internet

Spółka musi składać różnego rodzaju deklaracje: VAT, CIT, PIT. Czy wszystkie te deklaracje można wysłać elektronicznie?

Czy trzeba używać formularzy interaktywnych

Spółka chce wysyłać elektroniczne rozliczenia VAT. Czy konieczne jest korzystanie z formularzy interaktywnych?

Czy korektę e-druku składa się przez internet

Spółka wysłała e-deklarację, ale okazało się, że zawiera błędy. Czy korekta może być złożona przez internet?

Czy można wysłać e-deklarację do burmistrza

Osoba prowadząca działalność zamierza wysyłać e-deklarację na podatek od nieruchomości. Czy jest taka możliwość?

Czy druk można przesłać przez internet z zagranicy

Podatnik kupił samochód i musi złożyć deklarację PCC-3. Dzień później wyjeżdża jednak za granicę. Czy może formularz przesłać przez internet?

Czy e-deklarację prześle pełnomocnik podatnika

Podatnik chce, aby ktoś inny wypełnił za niego i wysłał e-deklarację. Czy taki sposób rozliczenia z urzędem jest możliwy?

Czy jest termin na zgłoszenie e-rozliczenia

Podatnik wysyła druki papierowe pocztą. Chciałby jednak przejść na e-deklaracje. Czy istnieje termin na rozpoczęcie rozliczeń elektronicznych?

Czy trzeba pobrać potwierdzenie wysłania e-druku

Podatnik wysłał e-deklarację i dostał numer referencyjny. Czy ten numer jest potwierdzeniem, czy system wyda jeszcze jakiś inny dokument?

To jest tylko część artykułu. W pełnej wersji poznasz odpowiedzi na wszystkie powyższe pytania. Zobacz artykuł w e-wydaniu Dziennika Gazety Prawnej: Jak można skorzystać z e-deklaracji.