statystyki

W sklepie internetowym przy księgowaniu wydatków istotne są zapisy regulaminu

autor: Katarzyna Trzpioła16.03.2015, 19:00
Zakupy przez internet

Są jednak wyjątki od zasady, że koszty odesłania rzeczy do sklepu ponosi konsument.źródło: ShutterStock


Prowadzę biuro rachunkowe. Jeden z moich klientów prowadzi sklep internetowy. Mam wątpliwości, jak w takim przypadku zaewidencjonować koszty przesyłki, za które płaci klient.

Reklama


Prawidłowe ujęcie kosztów wysyłki w księgach rachunkowych sprzedającego wymaga, aby zwrócić uwagę na zapisy regulaminu.

Dwa przypadki

Możliwe jest tu bowiem zaistnienie dwóch sytuacji:

● kupujący upoważni sprzedającego do zawarcia w jego imieniu umowy o świadczenie usług wysyłki w jego imieniu;


Pozostało jeszcze 87% treści

Czytaj wszystkie artykuły
Miesiąc 97,90 zł
Zamów abonament

Mam kod promocyjny
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Więcej na ten temat

Reklama


Artykuły powiązane

Polecane

Reklama

Komentarze (1)

  • Brian(2015-03-17 16:52) Zgłoś naruszenie 00

    Ostatnio sąd pogonił kogoś z taką kreatywną księgowością. Byłbym powściągliwy z takim zawieraniem umowy w imieniu i na rzecz klienta.

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Polecane

Reklama