Rząd chce ściągnąć PIT od Polaków pracujących za granicą

autor: Łukasz Zalewski11.09.2017, 07:54; Aktualizacja: 11.09.2017, 08:24
ksperci nie mają wątpliwości co do tego, która metoda unikania podwójnego opodatkowania jest korzystniejsza z punktu widzenia podatników.

ksperci nie mają wątpliwości co do tego, która metoda unikania podwójnego opodatkowania jest korzystniejsza z punktu widzenia podatników.źródło: ShutterStock

W umowach dotyczących unikania podwójnego opodatkowania ma obowiązywać metoda zaliczenia proporcjonalnego. Zatrudnieni w innym kraju będą musieli ujawnić swoje dochody. Niektórzy zapłacą wyższą daninę.

Reklama


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Reklama


Źródło:Dziennik Gazeta Prawna

Polecane

Reklama

Komentarze (185)

  • Łysy(2017-11-11 10:01) Zgłoś naruszenie 00

    Jak placicie wiecej niz 18% do kwoty 85000 zl.to mozna starac sie o zwrot i tak samo powyzej 85000 zl. Jest 32% placisz wiecej masz zwrot tak slyszalem od ksiegowego

    Odpowiedz
  • nukethemall(2017-10-12 22:46) Zgłoś naruszenie 00

    ciekaw jestem czy ciemny lud dalej wierzy w dobra zmiane. ja wniosek juz wypelnilem o irlandzkie obywatelstwo, troszeczke zwlekalem bo 1500€ oplata skarbowa. teraz nepweno sie nie bede szczypal i zaczynam pisac list do marionetki o zrzekniecie sie obywatelstwa zegnaj polsko juz na dobre

    Odpowiedz
  • T(2017-10-11 16:04) Zgłoś naruszenie 00

    Ja tez płace 35 %, ale uważam, w przyszłym roku wprowadza wyższe stawki podatkowe dla lepiej zarabiających.Dojna zmiana kosztuje!Juz mnie w grudniu zeszłego roku wezwali do rozliczenia z NL za rok2013.Na razie oglądają,szacują i za rok wyskoczą z nowymi stawkami.Wg PIS tzw,,Sprawiedliwe Państwo,, to ja,pracujący po 14 h i płacący podatki na nierobów z 500 plus lub szaleństwa w stylu; wojska cybernetyczne!

    Odpowiedz
  • Leon(2017-10-10 09:44) Zgłoś naruszenie 00

    Zmieniam obywatelstwo wyrejestruje samochód z Polski,kolory nie będę utrzymywal

    Odpowiedz
  • martino2008(2017-10-03 23:17) Zgłoś naruszenie 00

    http://www.mf.gov.pl/ministerstwo-finansow/dla-mediow/informacje-prasowe/-/asset_publisher/6PxF/content/id/6118000

    Odpowiedz
  • Stas(2017-09-29 18:55) Zgłoś naruszenie 00

    Nie za bardzo rozumiem nadinterpretacje GP.... Jezeli nie osiagasz dochodow w Polsce , nie zaplacisz w Polsce podatku ! A kontakty z Rodzina , wspomaganie Rodziny to zupelnie inna kwestia ! I nie zadnego zwiazku z opodatkowanie dochodow z pracy najemnej za granica ... Polecam lekture nie na jakichs portalach antyrzadowych , a zajrzec wprost na strone Ministerstwa Finansow !

    Odpowiedz
  • xxx(2017-09-26 23:35) Zgłoś naruszenie 11

    Oddam Polski Paszport i mnie moga cmokac

    Odpowiedz
  • rychu(2017-09-21 18:11) Zgłoś naruszenie 11

    efekt 500+

    Odpowiedz
  • piotrek bishops stortford(2017-09-21 10:58) Zgłoś naruszenie 10

    ok to mam takie pytanie .... czy w takiej sytuacji bede mial rowniez prawo do swiadczen socialnych w kraju oraz prawa kredytowe do kredytu w zlotowkach bo skoro bede wykazywal zarobki to chyba mam do tego rowniez prawo ...

    Odpowiedz
  • Chris(2017-09-21 00:11) Zgłoś naruszenie 10

    10 lat mieszkam w uk i powiem szczerze ze ostatnimi czasy myslalem nawet ze Polska zmienia sie na lepsze dzieki PIS. Zaczolem nawet inwestowac tam w nieruchomosci z mysla powrotu do ojczyzny za kilka lat. Jednak po tym co czytam jestem tak wsciekly ze ONBIECUJE WAM ZE NIE DOSTANIECIE ODE MNIE ANI ZLAMANEGO GROSZA PODATKU !!! Sprzedam wszystkie nieruchomosci w Polsce i zrobie wszystko zeby mnie juz nic z tym durnym komunistycznym krajem nie laczylo !!

    Pokaż odpowiedzi (1)Odpowiedz
  • **************(2017-09-20 07:58) Zgłoś naruszenie 00

    **********************

    Odpowiedz
  • Partia Wolność !(2017-09-18 09:02) Zgłoś naruszenie 20

    Z chęcią będę dopłacać 5% podatek w zamian za 500+ tylko proszę uwzględnić że jestem w UK, tam inna waluta, czyli funt. Dziękuję dobranoc

    Odpowiedz
  • BrawoPIS(2017-09-17 19:37) Zgłoś naruszenie 20

    Super! Ja płace 41% za granica więc Morawiecki będzie mi zwrot płacił! Poproszę zwrot w Euro

    Odpowiedz
  • Europejczyk(2017-09-17 19:33) Zgłoś naruszenie 11

    PIS nie ma kasy po wypłatach 500+ dla nieudaczników którzy narobili dzieciakow, a przedsiębiorczy ludzie którzy uciekli z tego syfu maja na tych nieudaczników płacić? Nie ma takiej opcji.

    Odpowiedz
  • czech(2017-09-17 13:05) Zgłoś naruszenie 11

    A co w takim razie z ambasadorami,dziennikarzami itd.naprawdę polska będzie wyspą głupców....

    Odpowiedz
  • czesmur(2017-09-17 10:14) Zgłoś naruszenie 21

    dlaczego wyjechali z kraju nie ma mieszkan zostali oszukani za co kupia tu mieszkanie to bylo jedyne wyjscie wyjechac za komuny budowane byly mieszkania bo sam tez budowalem ale jak zaczal walesa z solidarnoscia skonczylol sie wszystko posprzedawali zaklady kazdy myslal ze cos z tego dostanie ale zostal wyrolowany i mlodzi musza wyjezdzac a teraz jeszcze zadac od nich podatkow za co

    Odpowiedz
  • Vincent(2017-09-16 13:25) Zgłoś naruszenie 21

    To ja to puerdole. Wylogowuje sie z planszy o pieknej nazwie Polska. Mialem nie robic brytyjskiego paszportu bo mam dom w anglii i dwie corki z obywatelstwem brytyjskim. Ale jesli to faktycznie ma wejsc w zycie to nie bede tego odwlekal. Brawo PiS! Za pare lat Polska bedzie liczyla mniej niz 30 mln ludzi jak tak dalej pojdzie Zlodzieje!

    Odpowiedz
  • mario(2017-09-16 04:20) Zgłoś naruszenie 21

    Ja już lece i płace, za tydzien wyjeżdżam.

    Odpowiedz
  • warszawiak(2017-09-15 19:20) Zgłoś naruszenie 51

    Byles za PISem to jestes idi..ota do kwadratu ! Takie janusze jak ty wybraly zassss..--rannny zlodz.iejski PIS i mamy PIS komune koscielna ! Nie wracaj kree-etynku do Polski bo ta zdycha przez takich jak ty. Wszystkie zwierzeta sa równe ale swinie z PIS sa równiejsze.

    Odpowiedz
  • takie fakty (2017-09-15 18:47) Zgłoś naruszenie 51

    Akcja wysiedlania rdzennych mieszkańców z ojczyzny trwa.

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Polecane

Reklama