"Nie trać głowy na wyprzedażach. Weź paragon"

05.01.2011, 03:00; Aktualizacja: 05.01.2011, 11:50

Teresa Piechowicz - Rozważni klienci już dawno nauczyli się brać paragony, bowiem wiedzą, że nabywcy towarów sprzedawanych po obniżonych cenach mają takie same prawa jak konsumenci, którzy kupili produkt przed przeceną, o ile oferowane towary są pełnowartościowe.

wróć do artykułu

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło:Dziennik Gazeta Prawna
Polub Gazetaprawna.pl

Polecane

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Polecane