Reprezentacja i reklama w orzecznictwie sądów administracyjnych

10.05.2010, 03:00; Aktualizacja: 10.05.2010, 11:54

Wydatki związane z promocją, reklamą i reprezentacją od lat wywołują spory między podatnikami a fiskusem. Podstawową przyczyną takiej sytuacji jest brak ustawowej definicji pojęć reprezentacji i reklamy. Po wyłączeniu z kosztów uzyskania przychodów wydatków na reprezentację sądy administracyjne jeszcze bardziej usztywniły swoje stanowisko w tym zakresie. Z orzecznictwa jasno wynika, że reprezentacją jest każde działanie podatnika nakierowane na podniesienie prestiżu firmy.

wróć do artykułu

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło:Dziennik Gazeta Prawna
Polub Gazetaprawna.pl

Polecane

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Polecane