Sąd upomniał fiskusa w sprawie paragonów: Nie zawsze trzeba go wysłać klientowi

autor: Patrycja Dudek15.04.2019, 07:23; Aktualizacja: 15.04.2019, 07:24
Szef KAS stanął na stanowisku, że firma, która sprzedaje bilety autobusowe przez internet, powinna wkładać dowód ich zakupu do koperty i przesyłać go na adres kupującego. Z błędu wyprowadził go WSA w Warszawie.

Szef KAS stanął na stanowisku, że firma, która sprzedaje bilety autobusowe przez internet, powinna wkładać dowód ich zakupu do koperty i przesyłać go na adres kupującego. Z błędu wyprowadził go WSA w Warszawie.źródło: ShutterStock

Szef KAS stanął na stanowisku, że firma, która sprzedaje bilety autobusowe przez internet, powinna wkładać dowód ich zakupu do koperty i przesyłać go na adres kupującego. Z błędu wyprowadził go WSA w Warszawie.

wróć do artykułu

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło:Dziennik Gazeta Prawna
Polub Gazetaprawna.pl

Polecane

Reklama

Komentarze (4)

  • człowiek(2019-04-15 09:44) Zgłoś naruszenie 10

    Głupota ludzka (KAS) nie zna granic

    Pokaż odpowiedzi (1)Odpowiedz
  • abc(2019-04-15 18:54) Zgłoś naruszenie 01

    A czy firmy nie wydając paragonu są uczciwe i płacą podatki fiskusowi.Przecież mogą nie rejestrować np.biletu i mają czysty zysk.Dlatego tyle pieniędzy nie płaceniu vat nie wpływa do budżetu.

    Pokaż odpowiedzi (1)Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Polecane