Jak Gaspol i jego klienci poradzili sobie z rejestracją w CRPA?
Nasza spółka zarejestrowała się w terminie. Teoretycznie prosta rejestracja sprawiała jednak (i dalej sprawia) sporo problemów naszym klientom. Najistotniejszym z nich okazał się sam system, który jest nieintuicyjny w obsłudze. Do tego rejestracja jest wieloetapowa (zakładanie konta, rejestracja podmiotu, rejestracja reprezentacji), co utrudnia, a czasami uniemożliwia szybkie i skuteczne przebrnięcie przez ten proces. Klienci chcieliby zalogować się w systemie, podać najpotrzebniejsze dane i uzyskać wpis. Najprostsze jest założenie konta (pod warunkiem że dysponuje się podpisem elektronicznym), rejestracja podmiotu i rejestracja reprezentacji to droga przez mękę. Niedokończenie jednego z nich lub konieczność uzupełnienia jakichkolwiek braków formalnych uniemożliwia dokonanie rejestracji. Podczas wypełniania formularza rejestracji system wymusza ponadto podanie ogromnej ilości informacji. Z każdym pytaniem, wątpliwością, frustracją klienci dzwonią do nas. Staramy się im pomagać i wspierać. Odsetek zarejestrowanych klientów Gaspolu jest więc znacząco wyższy niż średnia rynkowa, ale wciąż niewystarczający.