« Powrót do artykułu

Problem z odliczaniem wpłat do pracowniczych planów kapitałowych

Przepisy są do tego stopnia nieprecyzyjne, że nie można wykluczyć, iż wynagrodzenie za grudzień będzie kosztem grudnia, wpłaty do PPK – kosztem stycznia, a składki ZUS – kosztem lutego. Czy nie można by tego uprościć?

kontrola, dokumenty, podatki3

żródło: ShutterStock

Nie można traktować jednolicie zasad ujmowania w kosztach podatkowych składek ZUS i wpłat do PPK. Nie są one identyczne

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
statystyki

Komentarze (3)

  • justa(2019-12-21 08:49) Zgłoś naruszenie 00

    Skoro już tyle osób zadeklarowało się, że będą uczestniczyć w programie to dziwne że pojawiają się jakieś problemy, powinni mieć już wszystko dawno odpowiednio przygotowane. Mam nadzieję, że to raz dwa rozwiążą bo w końcu każdy chyba dla tych wpłat jest w programie

    Odpowiedz
  • berenika(2019-12-20 13:34) Zgłoś naruszenie 00

    Skoro są jakieś problemy to muszą to w końcu tak rozwiązać, żeby wszystko po prostu było jasne. Bo jak ludzie mają mieć zaufanie do programu to sporo od niego także oczekują i wymagają

    Odpowiedz
  • dominikowa(2019-12-19 12:48) Zgłoś naruszenie 00

    Ja to jakoś średnio tak naprawdę na tym wszystkim się znam, Dla mnie najważniejsze jest tyle, żeby te pieniądze były moje i żeby nikt mi ich nie mógł po prostu zabrać. W sumie mam to zagwarantowane w ustawie no ale wiadomo że lepiej mieć wszystko czarno na białym

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!