« Powrót do artykułu

Nieuczciwy influencer to fiskalne kłopoty dla sponsora [WYWIAD]

- Jeśli profil na Instagramie lub Facebooku, na którym została zamieszczona reklama, ma fałszywych followersów lub został usunięty, organy podatkowe mogą zakwestionować zaliczenie do kosztów wydatków poniesionych przez reklamodawcę - mówi w wywiadzie dla DGP Aleksandra Plichta, doradca podatkowy i menedżer projektu w CRIDO.

facebook

żródło: ShutterStock

Warto podkreślić, że dyskusja o tym, czy przekazanie towaru zaspokaja potrzeby końcowe trwa od jakiegoś czasu i nie zawsze kończy się pozytywnie dla podatnika, tym niemiej zasadniczo przekazywanie próbek może nie być opodatkowane VAT.

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
statystyki

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!