« Powrót do artykułu

Jaka ma być treść kolejnej faktury korygującej

17 grudnia 2017 r. sprzedaliśmy towar. W związku z reklamacją nabywcy na początku stycznia 2018 r. przyznaliśmy rabat i wystawiliśmy fakturę korygującą. Na początku lutego nabywca wystąpił z kolejną reklamacją i zgłosił chęć zwrotu nabytego towaru. Zamierzamy się na to zgodzić, w związku z czym będziemy musieli wystawić fakturę korygującą, dokumentującą zwrot towaru. Czy na tej fakturze należy podać cenę towaru wskazaną na fakturze pierwotnej, czy na pierwszej fakturze korygującej?

faktura

żródło: ShutterStock

Nie ma przy tym przeszkód, aby do jednej faktury pierwotnej wystawione były dwie lub więcej faktury korygujące.

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
statystyki

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!