« Powrót do artykułu

Aleszczyk: Szykujemy więcej zmian dla dużych podatników

- Oprócz utworzenia Centrum Obsługi Kluczowych Podmiotów planujemy specjalny portal, wydawanie newslettera, warsztaty branżowe oraz wideokonferencje - mówi Józef Aleszczyk, dyrektor departamentu obsługi klientów oraz kluczowych podmiotów w Ministerstwie Finansów. 

Józef Aleszczyk, dyrektor departamentu obsługi klientów oraz kluczowych podmiotów w Ministerstwie Finansów

żródło: Dziennik Gazeta Prawna

Józef Aleszczyk, dyrektor departamentu obsługi klientów oraz kluczowych podmiotów w Ministerstwie Finansów

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
statystyki

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!