« Powrót do artykułu

Czy opłatę za sporządzenie wniosku o dotację na zakup środka trwałego można zaliczyć do kosztów

Jestem osobą fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą (prowadzę podatkową księgę przychodów i rozchodów). Zamierzam złożyć wniosek o dofinansowanie zakupu maszyny drukarskiej. W związku z tym zleciłem firmie zewnętrznej opracowanie wniosku o dotację. Czy koszt jego opracowania mogę zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów bezpośrednio, czy też o koszt ten powinienem powiększyć wartość początkową maszyny drukarskiej jako środka trwałego?

pieniądze3

żródło: ShutterStock

Koszt opracowania wniosku nie będzie stanowił elementu wartości początkowej maszyny drukarskiej jako środka trwałego.

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
statystyki

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!