Opodatkowanie sponsoringu: rzeczywisty koszt mniejszy niż poczyniona inwestycja

25.01.2015, 14:00
Podatki

W sferze fiskalnej sponsoring może być wykorzystany przez sponsora do optymalizacji podatkowej w zakresie podatku dochodowego oraz podatku VATźródło: ShutterStock

Biznesowe zalety sponsoringu sportowego są niepodważalne, bo jest on efektywnym narzędziem marketingowym, które w długiej perspektywie przynosi wymierne korzyści. I to nie tylko sponsorowanemu, ale również sponsorowi. Również w sferze fiskalnej sponsoring jest korzystny i może być wykorzystany przez sponsora do optymalizacji podatkowej w zakresie podatku dochodowego oraz podatku VAT. Należy pamiętać, że inwestując w sponsoring np. 5 tys. złotych, realnie wydajemy 3,3 tys. złotych, czyli o 34proc. mniej!

wróć do artykułu

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło:gazetaprawna.pl

Polecane

Reklama

Komentarze (2)

  • oskar(2016-03-10 22:00) Zgłoś naruszenie 01

    Obejrzałem film 110% o polskim sporcie a właściwie o jego wielkich bohaterach, ale ważne jest też , że w finansowanie filmu włączył się Kulczyk Investments jako hołd dla byłego już mecenasa olimpijczyków.

    Odpowiedz
  • kuba(2016-03-12 15:55) Zgłoś naruszenie 01

    Dla prawdziwych miłośników sportu liczy się fakt dotowania talentu, który może rozwijać się dzięki mecenatowi. Tak jak w przypadku Kulczyków. Film 110% to ukłon w stronę wielkich herosów.

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Polecane