Od dziś, aby załatwić sprawę osobiście w urzędzie skarbowym, trzeba umówić się na wizytę telefonicznie lub przez internet.
W tym celu Ministerstwo Finansów udostępniło elektroniczny formularz dostępny na stronie Wizyta.podatki.gov.pl. Chcąc zarezerwować spotkanie, trzeba wybrać województwo, a następnie właściwy urząd skarbowy. Następnie należy wskazać temat sprawy do załatwienia, dogodny dzień i godzinę oraz podać swoje dane kontaktowe.
Wizytę można także umówić, dzwoniąc pod numery telefonów wskazane przez każdy z urzędów na swojej stronie WWW. Podatnik otrzyma potwierdzenie rezerwacji na adres e-mail, jeżeli go poda.
Kto przyjdzie do urzędu, nie umawiając się wcześniej, będzie musiał dokonać rezerwacji w specjalnym punkcie „Umawianie wizyt”, który w każdym urzędzie znajduje się blisko wejścia.
Krajowa Administracja Skarbowa prosi, by przychodzić do urzędu tylko w wyjątkowych sytuacjach, w których nie można załatwić sprawy telefonicznie lub za pomocą e-usługi.