« Powrót do artykułu

Darmowe logo jest nieodpłatnym świadczeniem, a przez to i przychodem

Podmiot z międzynarodowej grupy kapitałowej, który za darmo używa jej renomowanego logo, musi zapłacić podatek z tego tytułu – orzekł WSA w Poznaniu.

biznes praca podatki

żródło: ShutterStock

Spółka uważała, że choć używa logo za darmo, to nie ma z tego tytułu żadnego przychodu

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
statystyki

Komentarze (2)

  • prawnik(2018-07-10 18:15) Zgłoś naruszenie 10

    Czasem w interpretacji pro-fiskalnej organy państwa potrafią się mocno zagalopować. Najpierw wielka akcja zwalczania "optymalizacji podatkowej" przez zakup znaków firmowych i towarowych (podatniku, ani się waż kupić logo z zagranicy!). A tutaj odwrotnie - podmiot dostał swój znak darmo... co też stało się przesłanką opodatkowania. Jak nie kijem, to pałką.

    Odpowiedz
  • ad vocem(2018-07-10 19:00) Zgłoś naruszenie 00

    I dlatego musi byc przeprowadzona bardzo radykalna reforma sadownictwa wszystkich szczebli

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!