« Powrót do artykułu

Wydatków reklamowych nie rozliczymy w ramach ulgi B+R

To, że wydatek jest związany z działalnością badawczo-rozwojową, nie oznacza automatycznie, że jest kosztem kwalifikowanym – orzekł WSA w Warszawie.

wynalazek, pomysł, patent, przedsiębiorca, innowacje

żródło: ShutterStock

WSA nie zgodził się zaś ze spółką, że do kosztów kwalifikowanych można zaliczyć wydatki na zakup kampanii reklamowych. Wskazał, że w art. 18d ust. 2 ustawy o CIT nie ma wydatków na takie kampanie.

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
statystyki

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!