statystyki

Przekazanie nagród to już nie marketing

autor: Patrycja Dudek17.12.2014, 17:00
nagroda prezent

Nagrodaźródło: ShutterStock

Wydanie auta nie jest elementem kompleksowej usługi promocyjnej, tylko odrębnie opodatkowaną dostawą towarów – orzekł Naczelny Sąd Administracyjny.

To kolejny wyrok wskazujący, że nie można – z jednej strony – zgadzać się na wyłączenia konsumpcji z opodatkowania, a z drugiej – na odliczanie związanego z nią podatku.


Pozostało jeszcze 87% treści

Czytaj wszystkie artykuły na gazetaprawna.pl oraz w e-wydaniu DGP
Zapłać 97,90 zł Kup abonamentna miesiąc
Mam kod promocyjny
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Polecane

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Polecane